Реферат Курсовая Конспект
Створення гри типу DOOM, Wolf 3D - раздел Информатика, Створення Гри Типу Doom, Wolf 3D План 1. Створення П...
|
Створення гри типу DOOM, Wolf 3D План 1. Створення простого тривимірного зображення кадру гри. Основи. 2. Метод визначення швидкості роботи гри. 3. Додаткові можливості. Система розробки: Pentium 150Mhz, 32M RAM, 1G HDD, S3 SVGA, Borland C++ 3.1 Мета: Створити гру, що зовнішньо схожа на Wolfenstein 3D Методы: Гра створена за методом, що зветься Ray Casting (проведення променя) — процес зображення тривимірного світу за двовимірною інформацією. Ось основні принципи цього методу: 1. На основі двовимірної карти, що схожа на папір в клітинку, будується лабіринт, що складається з замальованих та чистих клітинок.
– Конец работы –
Используемые теги: Створення, гри, типу, DOOM, Wolf, 3D0.093
Если Вам нужно дополнительный материал на эту тему, или Вы не нашли то, что искали, рекомендуем воспользоваться поиском по нашей базе работ: Створення гри типу DOOM, Wolf 3D
Если этот материал оказался полезным для Вас, Вы можете сохранить его на свою страничку в социальных сетях:
Твитнуть |
Новости и инфо для студентов